Pitanje:
Kako mogu uvjeriti svoje roditelje da me puste da spavam danju?
Kristofer Vesi
2017-06-29 08:37:00 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Imam 14. Otkako je moja obitelj razdvojena i preselili smo se (dosad sam se preselio 8 puta, preselio sam se 8 puta) doživio sam gubitak prijatelja i socijalnih sposobnosti.

Znam da je to normalno spavati od 23:00 do 06:00 ili nešto slično, ali puno bolje se snalazim kad sam budan tijekom tih sati. Da nisam mogao imati raspored i roditelje, moje bi norme bilo probuditi se u 20 sati i ići spavati oko 10:00 - 12:00 (mogu spavati do oko 11 sati). Ne znam zašto, ali moj se um osjeća manje raspršenim kad spavam 8-11 sati umjesto 6-7.

Uglavnom živim kod mame i ona je ljuta na mene kad god Budan sam cijelu noć, a danju spavam. Noću kada odlazim spavati u 3-4 sata ujutro, prirodno bih se probudio oko 15 sati, ali mama me budi oko 13 sati.

Tko je i kako bi trebao Komuniciram s roditeljima o ovom pitanju kako bi mi omogućili vlastiti raspored spavanja?

Pokušavate li pitati "s ovom pozadinom, kako priopćiti roditeljima da imam bolju izvedbu kad ostajem budan do kasno"?
uredio, prepolovio prvi dio i skratio / prepisao 2. dio u cjelini, promijenio sam i naslov
Moglo bi se isplatiti pitati na Parenting SE.
@Crafter0800 bi mogao biti na temu roditeljstva, ali ne znači da nije aktualan za ovu stranicu. Uvijek će biti preklapanja
@YvetteColomb Slažem se, ali vreba skriveno pitanje, bi li 14-godišnjak trebao imati ovakav raspored spavanja ?, što mi zvuči van teme _ovdje_.
@SQB, ne trebamo ni odgovoriti na to nužno, možemo pomoći Opcu da upravlja njegovim interakcijama s roditeljima, da prenese svoje osjećaje bez otuđivanja roditelja. Stoga se usredotočujemo na pitanje komunikacije. Odgovorit ću sutra.
roditeljstvo se ne osjeća na pravom mjestu, jer su tamo roditelji (ne moji)
Nisam siguran, ali zar ne biste trebali ići u školu preko dana?
@Vylix se probudio od 2 ujutro do spavanja od 18 do 19 sati u školi od 8 do 13 sati
Kao napomenu, roditeljstvo vrlo rado postavlja pitanja djeci koja pitaju kako razgovarati s roditeljima. :) Također, za nekoga u vašoj dobi (14-17) trebali biste ** spavati 8-10 sati po noći, ako ne i malo više (9-11 sati do 13 godina). Ako uopće funkcionirate na 6-7, bio bih iznenađen. https://sleepfoundation.org/press-release/national-sleep-foundation-recommends-new-sleep-times
Kad napišete "Izvodim se puno bolje", možete li detaljno opisati o kakvoj izvedbi govorite (domaća zadaća?) I kako ste to mjerili? Možda u to vrijeme nitko ne smeta vama, pa biste to mogli postići u knjižnici. Ili možda jednostavno uživate u ovim satima u kojima nitko ništa ne očekuje od vas?
@NicolasRaoul Osjećajte se bolje, uključeni u marketing ronjenja softvera i nešto kriptokopavanja. Drugi tip koji je uključen u rudarstvo također je pomalo budna noćna osoba, ali odlazi na spavanje oko 2.30-3.
Dodao sam svoje blisko glasanje jer Preširoko - dijelom i zbog vaše posljednje rečenice - "tko je u pravu" ovdje nije na temi, niti je vjerojatno odgovoran.
Dva odgovori:
#1
+12
Gregory Avery-Weir
2017-06-30 01:38:30 UTC
view on stackexchange narkive permalink

O tome razmišljam iz perspektive suosjećajne komunikacije.

Mislim da pokušaj odgonetanja tko je "u pravu" nije korisno ovdje. Umjesto toga, shvatite zašto vas budi, objasnite joj zašto želite spavati i zajednički osmislite strategiju koja će zadovoljiti obje vaše potrebe.

Usredotočimo se na vašu majku, jer je ona obično vaša njegovateljica. U situaciji ste kada vaša majka ima autoritet nad vama i želite je uvjeriti da promijeni način ponašanja.

Ovo je situacija u kojoj vi i vaša majka imate različite potrebe. Zvuči kao da tražite slobodu donošenja vlastitih odluka i udobnost osjećaja kao da ste puno spavali. Vaša majka, koja je odgovorna za brigu o vama, možda bi htjela zaštititi vaše zdravlje, pružiti vam vježbe s "normalnim" rasporedom spavanja koji možete održavati kad imate posao ili školu i dobiti više prilika da vas vide dok ste budni ste.

Ako razumijete zašto vaša majka želi da se probudite ranije nego što želite, bit ćete bolje opremljeni da predložite strategiju koja odgovara obojici vaše potrebe. Razgovarajte s njom i saznajte zašto vas budi te joj objasnite koje su vaše potrebe (da se osjećate bolje s više sna, poput ostajanja do kasno u noći i želite sami donijeti odluku). Jednom kad se oboje osjećate razumjenim, na mjestu ste gdje možete razgovarati o pristupima.

Ne ulazite u ovaj razgovor da biste je pokušali uvjeriti u određeno rješenje. Morate zajedno donijeti odluku koja ispunjava obje vaše potrebe.

Zapamtite: trenutno je ona odgovorna za vas: financijski, etički i (ponegdje) i pravno. Jedan od razloga zašto roditelji uskraćuju djeci slobodu i slobodu odlučivanja je da ako su njihova djeca zabrljala onda su za bilo kakve posljedice krivi roditelji ... i obično se roditelji osjećaju vrlo loše ako im djeca budu povrijeđena ili na neki drugi način trpe loše posljedice. Pa čak i ako se čini da se vaš san ne tiče nje, možda će joj biti stalo više nego što biste mogli pretpostaviti u početku.

ps su pitali zašto - "Nedostaje mi dan" i u vezi s pravnim stvarima, barem ste u Estoniji sami odgovorni za svoje postupke. (14+)
Osjećate li da razumijete zašto joj je stalo ako propustite dan? Osjeća li se kao da razumiješ? Nije važno samo da znate; da bi se osjećala kao da vodite jednaku raspravu, mora osjetiti da čujete što govori.
Mislim da sam zbog toga što gubim život i čini mi se da sam budna isto toliko vremena. Nedavno (ne kada je ova tema bila veća tema) Kaže da želi da slušam sve što ima prije nego što kažem. Čekam 2 sekunde, a zatim razgovaram, ali svejedno se računa kao ometanje razgovora. Najčešći je da imam informatički problem i ponovno sam pokrenuo i isključio i tako dalje i nisam to riješio, ona to kaže najmanje 4-5 puta i moram gledati i čekati kao idiot, a ne rješavati problem .
#2
-2
user117529
2017-08-04 06:52:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ovisno o vašoj obiteljskoj situaciji i dobi, mogu biti uključeni i psihološki i / ili medicinski problemi. Možete razmisliti o tome da napravite „studiju spavanja“ kako biste bolje identificirali kvalitetu spavanja u tim razdobljima, kako biste uspostavili medicinsku osnovu.

Ova početna vrijednost mogla bi poslužiti kao temelj za raspravu o međuljudskim pitanjima, kao i pružiti nešto za procjenu vaše kvalitete spavanja i obrazaca u budućnosti ili naznačiti bilo koji sljedeći medicinski korak koji treba razmotriti. U svakom slučaju, to su dodatne informacije koje možete koristiti u svojim odlukama i razgovorima.

kao da bi to bilo dopušteno


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...